انتخاب بهترین کارت حافظه برای دوربین های امنیتی بخش مهمی از حصول اطمینان از قابل اعتماد بودن یک راه حل نظارت تصویری است. در حال حاضر با تکنولوژی ذخیره سازی در لبه در دوربین های امنیتی و تبدیل شدن به راه حل اولیه ذخیره سازی، دانستن آنچه که در یک کارت حافظه مورد نیاز است ، بسیار حیاتی است.

ذخیره سازی در لبه دوربین های نظارتی ، راه حل نظارت را انعطاف پذیر تر و مقرون به صرفه تر ساخته است. با این حال، این تکنولوژی محل برخی از نگرانی ها می باشد. بخش بزرگی از این نگرانی ها به دلیل توانایی های ناکافی کارت های استاندارد حافظه می باشد. کارت حافظه امن دیجیتال برای دوربین های امنیتی یک جزء حیاتی از یک راه حل نظارت موثر است. بدون کارت حافظه مناسب برای ذخیره و نوشتن داده های ویدئویی، قابلیت اطمینان سیستم نظارت می تواند به شدت در معرض خطر قرار گیرد.

براساس گزارش تحقیق بازار در سطح جهانی، تا سال 2022، بازار کارت حافظه رشد فراوان می کند که درآمد سالیانه ی آن 8،9 میلیارد دلار برآورد می شود. این پیشرفت ها همچنین به تولید کنندگان کمک می کند تا کارت های حافظه بهتری که برای نظارت تصویری مناسب است، طراحی کنند.

بر خلاف سایر انواع دوربین ها ، دوربین های نظارت تصویری دارای الزامات مختلف ذخیره سازی هستند. از محیط های مختلف که در آن دوربین های امنیتی برای نیاز به 24 ساعت کار در شبانه روز و 7 روز در هفته به کار گرفته می شوند، دوربین های امنیتی نیازمند چیزی بیش از کارت حافظه معمولی می باشند.

اکثر کارت های حافظه موجود در بازار امروز برای استفاده مصرف کنندگان در دوربین های دیجیتال ،دوربین های داشبورد یا دوربین های خانگی طراحی شده اند . لین مدیر بخش بازار یابی میکرون تکنولوژی توضیح داد که "آنهابرای ذخیره سازی در لبه ی تجاری و صنعتی در دوربین های نظارت تصویری تحت شبکه طراحی نشده اند".در نتیجه ،ذخیره سازی در لبه توسط بسیاری از سیستم های سازنده و نصب کننده ها غیر قابل اعتماد است.

اکثر کاربران نمی دانند که طول عمر و کیفیت کارت های حافظه مورد استفاده در ضبط لبه می تواند به طور قابل توجهی بسته به کیفیت کارت انتخاب شده متفاوت باشد. بدین ترتیب انتخاب کارت حافظه با کیفیت اشتباه ممکن است موجب خرابی هایی شود که ممکن است در طی ماه های پس از استقرار رخ دهد.

لین ادامه داد "امروز یک اشتباه رایج ، استفاده از کارت های حافظه ی معمولی در استقرار نظارت تصویری است." او توضیح داد: "مثال این است که یک کارت بازرگانی 64 گیگابایتی به سرعت در یک سیستم نظارت تصویری معمول با سرعت بیت پیوسته 8 مگابیت بر ثانیه افت می کند. درصورت ضبط یک کارت حافظه ی معمولی به مدت 12 ساعت یا بیشتر در روز، کارت حافظه معمولی احتمالا در عرض چند ماه پس از استقرار، شکست خواهد خورد.

برای رعایت الزامات ذخیره سازی دوربین های امنیتی، توصیه می شود که یک کارت با استحکام بالا را انتخاب کنید - برای مثال، مقاوم در برابر دمای بسیار بالا و پایین و رطوبت. "دوربین های امنیتی ممکن است شرایط آب و هوایی سختی را تجربه کنند و به کارتی نیاز دارند که قادر به ضبط بدون خطا با عملکرد پایدار و محدود بودن ریسک شکست باشد. یکی دیگر از مشخصات مهم، رزولوشن ضبط و نرخ فریم دوربین نظارت است. اگر سرعت انتقال داده کارت حافظه با نیازهای دوربین مطابقت نداشته باشد، بر روی ضبط تاثیر خواهد گذاشت.

یکی از بزرگترین تفاوت های بین ذخیره سازی لبه در یک دوربین امنیتی در مقایسه با دوربین های دیگر، حجم کار سنگین در ذخیره سازی لبه است. دوربین امنیتی نیاز به قابلیت استقامت و عملکرد ضبط را برای برطرف کردن نیازهای 24/7 ضبط ویدئو با کیفیت بالا فراهم می کند.

 

شريكان ما